donderdag 7 november 2013

Bloemen

Gezellig ik heb weer wat leuks op mijn tafel staan.



Na een drukke dag gisteren, even hierheen even daarheen, boodschappen doen, werken.
Gisteravond naar een workshop bloemschikken geweest, even lekker
wat anders doen.
Het was weer erg leuk om te doen en ik heb weer wat moois op tafel staan.
Eigenlijk had ik het wel op mijn lage tafel willen zetten maar....ik weet niet of onze
labrador pup ervan af kan blijven. Ze begint het wel te leren maar als het haar snuit
niet is dan mept haar staart het er wel af.
Dus het staat op een hond veilige plek.




Heerlijke herfstkleuren, is altijd weer genieten!

Liefs Inge.

6 opmerkingen:

  1. Oh jee, ik kan je foto's niet zien. En ik was nog wel zoooooooo benieuwd. Lieve bloggroetjes Pétra.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als het goed is zie je ze nu wel. Liefs Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja hoor, ik zie ze. En het is zeker de moeite waard om ze te zien. Lekker gezellig hoor. Mooie kleuren, bijna alsof je het voorjaar in huis haalt.

    Lieve bloggroetjes Pétra.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Inge,

    Wanneer ik een nieuw gezichtje zie bij mijn volgertjes, dan kom ik ook graag eens bij hun op het blog rondneuzen.
    'k Zie dat je nog maar pas aanwezig bent in blogland, het vraagt wel wat zoekwerk eer je alles onder de knie hebt, maar je bent toch al goed begonnen en voor je 't weet zit je met een ernstige verslaving.
    De uiltjes van hieronder zien er erg leuk uit en het bloemstuk is een prachtstuk. Heel mooi gedaan.
    Ik kom je nog wel eens meer een bezoekje brengen, 'k sta al bij je volgertjes.
    Tot de volgende.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je wel Carla en leuk dat je me volgt!
    Liefs Inge.

    BeantwoordenVerwijderen