zondag 10 november 2013

Tijd voor een kaartje.

Soms is het tijd voor een kaartje.
Gewoon een avondje knutselen en lekker kaartjes maken.
Dit was ook het geval vrijdagavond samen met mijn dochters lekker bezig geweest.
Tessa heeft kaartjes gemaakt wat hier te zien is op haar eigen blog.
Sanne was bezig met het inkleuren van een uil, hij is nog niet helemaal af maar
hij wordt heel mooi.


Het kaartje wat ik gemaakt heb is deze.

 
Andere kaartjes die ik de afgelopen weken gemaakt heb zal ik ook even laten zien.
 

 
 
 
Ik werk graag met stempels ik vind ze zo leuk en ik krijg er geen genoeg van.
Maar nu weer even de haaknaald pakken, ik heb wat leuks gezien maar of dat gaat
lukken...eerst maar proberen. Verder heb ik volgens mij nog 2 poncho's liggen
van de meiden wat ik hoognodig wil afmaken. Hopelijk passen ze nog.
Liefs Inge.

2 opmerkingen:

  1. He Inge, leuk hoor. leuke kaartjes. Net ook al even bij Tessa gekeken. Gezellig samen aan de knutsel geweest. Hihi.
    Lieve bloggroetjes Pétra.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo Inge,
    Via Tessa kom ik op je blog, wat leuk, moeder en dochter aan de knutsel!!
    mooie kaarten heb je gemaakt met die stempels. erg leuk!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen